
Θεσσαλονίκη : Γυναίκα μαχαίρωσε τον σύντροφό της
Το πρωί σήμερα Τρίτη 23 Ιουνίου 2026, μια 29χρονη γυναίκα υπήκοος Ρουμανίας μαχαίρωσε και τραυμάτισε σοβαρά τον 24χρονο Έλληνα σύντροφό της μέσα σε διαμέρισμα στην περιοχή της Άνω Πόλης στη Θεσσαλονίκη.
Το αιματηρό επεισόδιο σημειώθηκε γύρω στις 10:00 το πρωί, μετά από έντονο καβγά που ξέσπασε ανάμεσα στο ζευγάρι.
Η 29χρονη κατάφερε στον σύντροφό της τουλάχιστον δύο μαχαιριές, με το ένα από τα τραύματα να χαρακτηρίζεται ως ιδιαίτερα κρίσιμο.
Ο 24χρονος μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο εφημερεύον νοσοκομείο, όπου εισήχθη άμεσα στο χειρουργείο λόγω της σοβαρότητας των τραυμάτων του.
Οι αστυνομικές αρχές έφτασαν άμεσα στο σημείο και συνέλαβαν τη δράστιδα, η οποία αναμένεται να οδηγηθεί στον αρμόδιο εισαγγελέα.