Θεσσαλονίκη : Στον εισαγγελέα η 29χρονη που μαχαίρωσε τον 24χρονο σύντροφό της


Θεσσαλονίκη : Στον εισαγγελέα η 29χρονη που μαχαίρωσε τον 24χρονο σύντροφό της
Η 29χρονη υπήκοος Ρουμανίας, η οποία κατηγορείται ότι μαχαίρωσε τον 24χρονο σύντροφό της στην Άνω Πόλη Θεσσαλονίκης, οδηγήθηκε σήμερα στα δικαστήρια όπου της ασκήθηκε ποινική δίωξη για απόπειρα ανθρωποκτονίας με δόλο και παράνομη οπλοφορία/οπλοχρησία.
Η κατηγορούμενη παραπέμφθηκε στον ανακριτή, από τον οποίο ζήτησε και έλαβε προθεσμία για να απολογηθεί την Παρασκευή.
Το αιματηρό επεισόδιο σημειώθηκε το πρωί της Τρίτης (23 Ιουνίου) μέσα στο διαμέρισμα όπου διέμενε το ζευγάρι, έπειτα από έντονο καβγά.

Η 29χρονη και η συνήγορός της υποστηρίζουν ότι η πράξη έγινε σε κατάσταση άμυνας. Δηλώνει μάλιστα θύμα συστηματικής ενδοοικογενειακής βίας, αναφέροντας ότι ο 24χρονος είχε προσπαθήσει στο παρελθόν να τη στραγγαλίσει.

Ο 24χρονος δέχθηκε τουλάχιστον δύο μαχαιριές, με αποτέλεσμα να υποστεί σοβαρά τραύματα στον πνεύμονα. Μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο «Παπανικολάου», όπου υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση και νοσηλεύεται διασωληνωμένος.
Η αστυνομία κατέσχεσε από το σημείο δύο μαχαίρια κουζίνας.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

أحدث أقدم