Θεσσαλονίκη : Ανοιξε και πάλι η περιφερειακή οδός


Θεσσαλονίκη : Ανοιξε και πάλι η περιφερειακή οδός
O Περιφερειακός της Θεσσαλονίκης άνοιξε ξανά και η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται πλέον κανονικά και στα δύο ρεύματα. 
Ο δρόμος είχε κλείσει προσωρινά για την εκτέλεση προγραμματισμένων έργων, όμως οι εργασίες ολοκληρώθηκαν νωρίτερα από το αναμενόμενο. 
Η κίνηση αποκαταστάθηκε πλήρως τόσο στην κατεύθυνση προς ανατολικά όσο και προς δυτικά.
Το τμήμα είχε κλείσει για να τοποθετηθεί ένα ειδικό μεταλλικό καλούπι στη νέα γέφυρα Πανοράματος.
Το «μπλόκο» έληξε μία ημέρα νωρίτερα από το αρχικό χρονοδιάγραμμα, με τον δρόμο να ανοίγει ήδη από το βράδυ του Σαββάτου 27 Ιουνίου 2026.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

أحدث أقدم